A kedvenceim

Az ember, ha egy új munkahelyen kezd, akkor általában a beszokás után, amikor már mindenkit ismer, kollégákat és társosztályokat egyaránt, kialakul egy kedvence és egy, amelyiket nem annyira szívlel. Hála a jó égnek, ez a vállalat egy kisebb cég, és nagyon jó a vállalati légkör, nem is nagyon tudok olyat mondani, akit nem szívlelnék annyira, olyat azonban tudok mondani, aki a kedvencem lett, az viszont bármilyen furcsa is, nem vállalaton belüli részleg vagy ember, hanem egy külső partner, az iszereles csapata.

Miért is annyira fontosak ők nekem? Mert az én feladatom a cégen belül a sérült vagy meghibásodott készülékek szervizelésének megoldása, természetesen ahogy csak lehet a legrövidebb időn belül és a legprofibb szinten. Hát ez biztos vagyok benne, hogy sokkal nehezebben menne, ha nem ők állnának a céggel kapcsolatban. Ők ugyanis hihetetlen profik, rengeteg speciális tudás birtokában vannak, ami olyan profizmust eredményez, hogy felbecsülhetetlen értéket teremt számunkra is. Nem mindegy ugyanis, hogy egy olyan kolléga, aki napi kapcsolatban van az ügyfelekkel mennyi idő alatt tudja visszakapni a megszokott és szeretett telefonját. Ők pedig hiper gyorsasággal segítenek nekünk ebben. Imádok velük dolgozni egyszerűen.

Ráadásul, már nem egy barátomat küldtem hozzájuk, és gondolná az ember, hogy a céges partnerek kiemelt szerepben vannak egy ilyen hely tekintetében, de a magánszemélyekkel is ugyanolyan lelkiismeretesen és lelkesen törődnek, mert mindegyik barátom ódákat zengett róluk, és nem győzték dicsérni a munkájukat és gyorsaságukat. Mindenkinek csak ajánlani tudom őket, akár magán, akár cég tekintetében. Biztos vagyok benne, hogy sem szakmailag, sem pedig emberileg nem fognak csalódni bennük és a munkájukban sem.